Jinx

Monday, June 21, 2010

Willie Joe Duncan


Rockmusiek waarmee ek groot geword het sy oorsprong in die Blues van die 50's.
Onlangs loop ek by 'n pandjieswinkel in Oudshoorn in en loop ure later uit met omtrent 24 stokou vinals. Onder andere Big Boss Man van Jimmy Reed. In my oplees van Jimmy kom ek af op 'n "collaboration" tussen Jimmy Reed en Willie Joe Duncan. Willie was eksentriek en in die jare voor Chet Atkins die Gretsc help populêr maak het, het Willie vir homself 'n eensnaar unitar gebou en "ge-electrify".
Hiermee het hy in Chicago in Maxwell Street saam met Jimmy Reed begin speel.





Jimmy beskryf hom in 'n (Living Blues #1, June 1975) onderhoud so:
"...he was doin this old crazy thing, with this one strand of wire, he wasn't lettin' me lose him nowhere; now, how he was catchin' me on that one strand of broom wire I don't know! But he was doing it all right. He could play that string of wire with a bottle, if he didn't do it with his finger he'd do it with a little old piece of leather on his finger or something he'd pick it with. But on that one strand of wire on that board he could find whatever I was playin' on that guitar. Now that was somethin' I sure hated to lose. Yeah, I hated to lose Jody because it just was a crazy old thing".


Cherokee Dance  is een van die mooiste stukkies blues in my versameling.


Sam Wilson is nog 'n man wat in daai jare sy dollar met 'n unitar verdien het.





No comments:

Post a Comment